HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4147. ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + *tolódzkodás* + &tricepszezés& + ˝zsír égető˝ + ˇhúzódzkodásˇ + =itthoni erősítés= + ˘sétálás˘

2019.03.18. 21:55 Gabbá

Deltázás: 2 x 60 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, sétálás: a munkaidőm alatt 18,43 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 6 óra után keltem. Ahogy elkészültem eltekertem a LIDL-be vásárolni. Innen haza érve még volt annyi időm, hogy a deltázást és az oldalazást elvégezzem a korai ebéd előtt. A korai ebéd után mentem dolgozni. A héten délutános leszek és ezért nagyon bíztam benne, hogy nem ér utol a délutános műszak átka. Ma szerencsém volt, mert volt feladatom, de azért edzeni is tudtam. A tolódzkodás után volt feladatom, majd a tricepszezés következett. Egy újabb feladat után egyben elvégeztem a zsír égetőt és a húzódzkodást. Az itthoni erősítést az uszoda nyitása előtt valamivel teljesítettem. A munkaidőm alatt 18,43 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 8 edzésem volt. Mivel ma hétfő van, ezért ráálltam a mérlegre. A múlt heti szabadságom nem múlt el nyom nélkül. Hiába a rendszeresebb evés, a több pihenés és a bevitt többlet kalóra megmutatkozott, mert 80 dekagrammal voltam nehezebb, mint egy hete. A mérleg 79,8 kilogrammot mutatott. Ez azért nem olyan veszélyes, de a héten edzenem kell, és persze lemenni 79 kiló alá. A testzsírom ugyan megint csökkent, mert ma 27,0%-t mutatott a mérlegem. A múlt héten ez az érték 27,8 volt. A BMI-m maradt 24,3. Szóval van feladatom a hétre. Aztán majd kiderül, hogy ebből a feladatból mit és mennyit tudtam megcsinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás tolódzkodás sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7514699826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.