HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4153. ^deltázás^ + #kerékpározás# + ÷oldalazás÷ + ˘sétálás˘

2019.03.24. 16:32 Gabbá

Deltázás: 2 x 60 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, kerékpározás: Budakalász - Szentendre - Leányfalu - Tahitótfalu - Dunabogdány - Visegrád - Lepence - Dömös hajóállomás oda - vissza útvonal letekerése 2 óra 31 perc 02 másodperc alatt, ami a 66,4 kilométeres táv teljesítését 26,3-as átlagra hoztam ki, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, sétálás: a mai napon 12,79 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 6 óra után ébredtem, de fél 7-ig  lustálkodtam. Ahogy felkeltem, azonnal bringás ruhámat vettem fel. Ami előtt elindultam volna, gyorsan megcsináltam a deltázás 120 darabját. 8 óra előtt indultam, miután a bringát felkészítettem a tekerésre. Az első órában nagyon erősek voltak a lábaim, mert az átlag sebességem 26,6-os lett. Szél ugyan fújdogált, de nem volt vészes. Az oda úton nem volt semmi gondom se. A dömösi hajóállomásra 1 óra 16 perc körül értem oda. Itt pár percre megálltam, ettem egy zselét és ittam egy kis vizet. A visszafelé úton már éreztem a lábaimat, de érdekes, hogy amikor szembe szél volt, alig mentek a lábaim, de amikor nem volt szembe szél, akkor semmi problémám se volt. Akkor hoztam a 28-30-as tempót. Szembe szél esetén visszaestem 20 körülire. Aa második órában ezért az átlag sebességem 26,5-re esett vissza. A lábam fáradtsága egyre inkább megmutatkozott, mert a végére már csak 26,3-as lett az átlag sebességem. 2 óra 31 perc 02 másodperc alatt tekertem le a 66,4 kilométeres távot. A múltkor ugyanezt a távot 8 perccel lassabban tekertem le. Amikor hazaértem elvégeztem az oldalazást is, majd kimentem sétálni, hogy a lábaim lelazuljanak. Ez jól sikerült, bár most, a bejegyzés, a poszt írásakor ismét elkezdett fájni a bal combom. De nem baj, az a dolga, hogy jelezzen, ha valami problémája van. A mai napon egyébként 12,79 kilométert gyalogoltam le. A mai 4 edzésemmel együtt a héten összesen 42 edzésem volt, ami pontosan napi 6 edzéses átlagnak felel meg. Ez ahhoz képest, hogy a héten délutános voltam, egészen jónak mondható, mármint az edzésszámot illetően.

Húzódzkodás 3 alkalom 120 darab 1080 darab
Fekvenyomás 0 alkalom 0 tonna 120 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
600 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 4400 darab
4 ütemű fekvőtámasz 0 alkalom 0 darab 320 darab
Ugrálókötelezés 0 alkalom 0 darab 3200 darab
Szaunázás 0 alkalom 0 óra 0 perc
2 óra 0 perc
Futás 0 alkalom 0 kilométer 69 kilométer
Hasazás 0 alkalom 0 perc 40 perc
Itthoni erősítés 4 alkalom 1200 darab 11.400 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 8 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 1 alkalom 66,4 kilométer 374,9 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 7100 darab
Tricepszezés 3 alkalom 3 tonna
38 tonna
Vádlizás 0 alkalom 0 tonna 375 tonna
Láb erősítés 0 alkalom 0 tonna 675 tonna
Zsírégető 5 alkalom 5 sorozat 50 sorozat   
Sétálás 7 alk. 114,44 kilométer 947,40 km
Deltázás 7 alkalom 840 darab 6740 darab

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás sétálás oldalazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1914713555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.