HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4154. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.03.25. 19:17 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 17,50 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnapi kerekezés után a lazítás során kissé túltoltam a lábamat és ezért amikor az izmom megnyugodott, elkezdett fájni egy része a bal lábamnak. Este mikor lefeküdtem már nagyon fájt és nem tudtam aludni. Aztán befásliztam és a meleg hatására a fájdalom enyhült. Ekkor tudtam csak elaludni, de ez már éjjel volt. Vagyis ma alig aludtam valamit, mert 3:30-kor keltem. Mikor megszólalt az órám már nem fájt a lábam. Azonnal készülődtem és mentem dolgozni. A cégnél először elvégeztem a szokásos feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a deltázás következett, majd a zsír égető. Ezek után a  vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást teljesítettem egymás után, cserélgetve szériánként. Mivel egy kicsit megcsúsztam az idővel, ezért belehúztam ennek a négy mozgásnak a végrehajtásába. Ez sikerült is mert 20 percen belül végeztem velük. A ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is hasonlóan csináltam meg, mint az előző négyet. Az ugrálókötelezésben mindkét sorozatban megálltam, illetve ráléptem a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást simán megcsináltam. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,50 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. A hetet szépen nyitottam meg. Mivel ma hétfő vsn, ezért ráálltam a mérlegre. Szerencsém volt, mert a mérleg 77,7 kilogrammot mutatott. 2,1 kilórt fogytam a múlt hétről. A testzsírom 26,8 %-t mutatott. A BMI-m: 23,7. Szóval minden téren javultak az eredményeim. Fogytam és ez a lényeg. Remélem, hogy a jövő héten is ez a tendecia marad meg.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5514715959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.