HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4155. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.03.26. 18:45 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: munkaidőm alatt 15,94 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30-kor keltem volna, ha nem ébredek meg hajnali 3 óra után valamivel, hogy kialudtam magam. Azért, hogy ne legyen semmi probléma, ezért kikeltem az ágyból és készülődtem. Így korán érte be a céghez. Elsőként a szokásos dolgaimat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodástt, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel hideg, északi szél fújt, ezért ezeket a bemelegítő mozgásokat a lehető leggyorsabban végeztem el. Majd a konditeremben folytattam az edzésemet. A tricepszezést a deltázás követte, majd a zsír égetőből teljesítettem egy sorozatot. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást szériánként cserélgetve, folyamatosan csináltam meg. Ma is meghajtottam és az eredménye az lett, hogy ezt a négy mozgást jóval 20 percen belül teljesítettem. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás ma is jól ment, mert a végére sem fájt semmim és könnyedén bírtam az 5 x 1 percig. A futás ma sajnos nem ment valami jól, mert a jobb bokámat éreztem. Ezen mozgások elvégzése után lekezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,94 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 28 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg. Nagyon szépen alakul a hetem. Majd vasárnap kiderült, hogy mennyit sikerül megtartanom ebből az edzésszám átlagból.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9114718113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.