HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4156. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.03.27. 17:39 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldalazás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab deltaizom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálókötelezés, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 12,75 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Illetve már előtt megébredtem és mire megszólalt az óra már k isi keltem az ágyból. Ahogy elkészültem, mentem dolgozni. Mivel nagy szél fújt hajnalban nehezen értem be a céghez. Szembe szelem volt. A céghez beérve, először megcsináltam a szokásos teendőimet, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésképpen. A szél miatt a lehető leggyorsabban hajtottam végre ezt a három mozgást. Utána következett a konditeremben a triceepszezés, majd a deltázást és végül a zsír égető. Ezt a következő három mozgást is lendületesen hajtottam végre. A végére már izzadtam is. Aztán a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodás végrejhajtása. Ezeket is a szokásomhoz híven, sorozatonként cserélgetve teljesítettem. A konditerem után az uszodában folytattam az edzésemet. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is felváltva, sorozatonként cserélgetve. Az ugrálókötelezésben mindkét sorozatban ráléptem, vagy bele akadtam a kötélbe. Az első sorozatban csak egyszer, de a második sorozatban már vagy háromszor akadtam bele a kötélbe. A  4 ütemű fekvőtámasz jól ment. A futás is jó volt. Ezek után elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 12,75 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 42 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3114719973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.