HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4160. #kerékpározás# + ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + ˘sétálás˘

2019.03.31. 17:13 Gabbá

Kerékpározás: Szentistvántelep - Szentendre - Leányfalu - Tahitótfalu - Dunabogdány - Visegrád - Lepence - Dömös hajóállomás oda-vissza útvonal letekerése 2 óra 33 perc 47 másodperc alatt, ami a 66,4 kilométeres távon 25,9 kilométer/órás átlagnak felel meg, deltázás: 2 x 60 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés sétálás: a mai nap folyamán 5,38 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap óra átállítás volt, vagyis nyári időszámításra tekertük át az órákat. 1 órával előbbre kellett tekerni az órákat. Ennek ellenére ma is megébredtem reggel 6-kor megébredtem és szinte azonnal felkeltem. Az eredeti időben ez azt jelenti, hogy hajnali 5-kor keltem. Ahogy felöltöztem készülődtem egy bringázásra. Éjjel hideg volt, ezért beöltöztem, felvettem a majdnem téli ruhámat. Azért majdnem télit, mert jó néhány ruhát magamra vettem. A tekerést ma is a dömösi hajóállomásig terveztem, oda-vissza. Az elején pörögtek a lábaim és jól éreztem magam Az első órában az átlag sebességem 26,5-ös lett. A hajó állomásnál 1 óra 15 percnél fordultam vissza. Vissza úton már nem volt olyan jó a bringázás. Elkezdett fújni a szél és a lábaim is egyre nehezebben forogtak. Aztán szépen lelassultam. A második órában 26,3-as átlagot nyomtam. Mindössze 2 tized kilométernyit estem vissza, ahhoz képest, hogy érzésem szerint nem mentek a lábaim. Aztán Szentendre elején elkezdett görcsölni a lábam. Először a jobb, majd a bal is. Ezzel tovább lassultam. A végére 25,9-es átlagom lett. Az idő eredményem pár perccel rosszabb lett, mint a múlt heti eredményem. Minden rossz ellenére, is jól esett a tekerés. Ahogy itthon lefürödtem és megpihentem megcsináltam a deltázást és az oldalazást. Utána sétáltam egy jót, hogy a lábaim lelazuljanak. A mai napon 5,38 kilométert gyalogoltam le. A mai napon ez a 4 edzésem volt. A héten összesen 70 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. Jó volt ez a hetem. Már csak a holnapi mérlegelés eredményére vagyok kíváncsi.

Húzódzkodás 4 alkalom 160 darab 1240 darab
Fekvenyomás 4 alkalom 24 tonna 144 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
600 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4 alkalom 400 darab 4800 darab
4 ütemű fekvőtámasz 2 alkalom 80 darab 400 darab
Ugrálókötelezés 2 alkalom 800 darab 4000 darab
Szaunázás 0 alkalom 0 óra 0 perc
2 óra 0 perc
Futás 4 alkalom 12 kilométer 81 kilométer
Hasazás 2 alkalom 10 perc 50 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 12.900 darab
Gladiátor 2 alkalom 2 sorozat 10 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 1 alkalom 66,4 kilométer 441,3 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 7800 darab
Tricepszezés 4 alkalom 4 tonna
42 tonna
Vádlizás 4 alkalom 100 tonna 475 tonna
Láb erősítés 4 alkalom 180 tonna 855 tonna
Zsírégető 6 alkalom 6 sorozat 56 sorozat   
Sétálás 7 alk. 75,25 kilométer 1022,65 km
Deltázás 7 alkalom 520 darab 7260 darab

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás sétálás oldalazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7414729783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.