HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4163. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^delfinezés^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.04.03. 16:55 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 18,13 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem és azonnal kiugrottam az ágyból. Mivel több napon át itthon voltam, ezért nem aludtam jól, mert többször felébredtem. Mire ismét visszaaludtam volna, megint megébredtem. Így volt az óra csörgésekor is. Ismét elaludtam volna, maikor megszólalt az óra. Ahogy elkészültem, mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a szokásos és szükséges feladataimat végeztem el. Majd edzettem egyet. A héten ma mozogtam a legtöbbet. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Gyorsan és lendületesen hajtottam végre ezt a három mozgást, hiszen 10 percen belül elvégeztem velük. A konditeremben folytattam a mozgást, az edzést. A tricepszezés után a deltázás következett, majd a zsír égetőből végeztem el egy sorozatot. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként felváltva, cserélgetve teljesítettem. Ezeket a mozgásokat is meghajtottam, mert kezdtem egy kicsit az időben megcsúszni. 20 percen belül elvégeztem ezeket a mozgásokat. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is váltogatva csináltam meg. Az ugrálókötelezésben a második sorozatban egyetlen egyszer akadtam bele a kötélbe. A többi nagyon jól ment. Különösen a futás, mert aránylag jó tempót tudtam futni. Egy gyors zuhany után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,13 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg. Szépen alakul a hetem.  Csak továbbra is így és legalább ennyit edzenem, hogy vasárnap még ennél is jobb edzésszám átlagom legyen.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2914737047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.