HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4164. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.04.04. 16:58 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat,  vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 13,81 kilométert gyalogoltam le. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Tegnap korán lefeküdtem és a sok mozgás megtette hatását. Az éjszakát végig aludtam és csak az óra csörgésére ébredtem fel. Azonnal kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez, elsőként megcsináltam azokat a feladatokat, amiket meg kellett tennem, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítés kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A konditeremben először a tricepszezést végeztem el. Majd a deltázás köveetkezett és végül a zsír égetőből teljesítettem egy sorozatot. A vádlizást, a láb erősítést, a feekvenyomást és a húzódzkodást ma is sorozatonként cserélgetve csináltam meg. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. A hasazás is nagyon jól ment, mert  nem volt semmi problémám az 5 x 1 perces póz kitartás alatt. A futás ma is jól ment, mert csak a végére kezdett el lemerevedni a lábaim. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 13,81 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 38 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 9 edzéses átlag. A hetem szépen alakul és már csak három napon keresztül kell így edzenem, hogy jó legyen a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7214739421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.