HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4165. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.04.05. 17:02 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 15,01 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:31-kor keltem. Ma az óra csörgése előtt megébredtem és éberen vártam, hogy megszólaljon az órám. Amikor végre megszólalt, azonnal keltem az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél minden kötelező feladatot megcsináltam, majd elkezdtem edzeni. Ma is 14 edzésem volt, mint tegnap és tegnapelőtt. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A konditeremben először a tricepszezést végeztem el, majd a deltázás következett. A zsír égetőből egy sorozat teljesítése után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve, váltogatva csináltam meg. Jól és lendületesen ment ez a négy mozgás, mert 20 percen belül végeztem velük. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is sorozatonként cserélgetve, váltogatva  csináltam meg. Az ugrálókötelezésben a második sorozatban vagy 4-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A többi jól ment. A futást is kezdem élvezni, mert tudok az egyes körökben gyorsítani, ha akarok. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,01 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 52 edzésem és mozgásom volt. Ez azt jelenti, hogy 2-vel több, edzésem volt, mint a napi 10 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, már csak 2 napom van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5814742103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.