HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4166. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.04.06. 17:53 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab váli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 150 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, erősítés: 6 x 100 darab saját testsúllyal végzet erősítés, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 21,48 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt megébredtem és vártam, hogy megszólaljon az óra. Amikor ez megtörtént, azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez, elsőként azokat a dolgokat csináltam meg, amiket muszáj megtenni. Utána edzettem egyet. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Amiko9r ezekkel végeztem, mentem a konditerembe, és ott folytattam az edzésemet. A tricepszezést követően a deltázást végeztem el, majd a zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Aztán a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást, szériánként felváltva, cserélgetve csináltam meg. A fekvenyomásban nem 2 x 40 és 1 x 20 darabot csináltam, hanem emeltem a széria számot, mert 2 x 50 darabot csináltam meg. A végén az utolsó pár darabnál éreztem, hogy megemeltem a széria számot. Mivel volt időm, ezért a szabadban (aránylag jó idő volt) elvégeztem a szokásos 6 x 100 darab saját testsúlyos erősítést. Mivel régóta nem csináltam ezt a mozgás formát, ezért nagyon élveztem ezt a fajta mozgást. Jól esett egy kis változatosság. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás ma is jól ment, nem volt semmiféle problémám a végén se. A medence körül lefutottam a 3 kilométert. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Utána elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,48 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 67 edzésem és mozgásom volt. Ez 1-el több, mint a napi 11 edzéses átlag. Nagyon szépeen alakul a hetem, amiből már csak egy nap van hátra.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6614744441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.