HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4167. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + {erősítés} + /futás/ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.04.07. 19:02 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 20 darab delta izom erősítés 3-3 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, erősítés: 6 x 100 darab saját testsúllyal való erősítés, futás: a medence körül 3 kilométer lefutása, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 26,96 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már megébredtem és így vártam az óra megszólalását. Amikor megszólalt azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Amikor beértem a céghez, először elvégeztem azokat a feladatokat, amiket muszáj volt elvégeznem. Majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázást és a tricepszezést egymás után végeztem el. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást mint mindig most is szériánként cserélgetve, váltogatva teljesítettem. A fekvenyomást ma is 2 x 50-es sorozatban csináltam meg. Mivel volt időm, ezért az erősítést is megcsináltam a szabadban. A medence körül futottam le a szokásos 3 kilométeremet. Mindkét irányban futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. A hét fénypontja volt a szaunázás. Mivel én indítottam el a helyiség fűtését, ezért egy teljes órán keresztül voltam bent. Nagyon jól esett ez a kis lazítás. Majd elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 26,96 kilométert gyalogoltam le. Azért ilyen sokat, mert locsolni kellett a salakot és ezért sűrűn jöttem-mentem a pályán. A mai napon 12 edzésem volt. Ezzel együtt aa héten összesen 79 edzésem és mozgásom volt, ami 2-vel több, mint a napi 11 edzéses átlag. Nagyon szépen zártam ezt a mostani hetemet.

Húzódzkodás 5 alkalom 200 darab 1440 darab
Fekvenyomás 5 alkalom 30 tonna 174 tonna
Erősítés 2 alkalom 1200 gyakorlat
1800 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 5300 darab
4 ütemű fekvőtámasz 2 alkalom 80 darab 480 darab
Ugrálókötelezés 2 alkalom 800 darab 4800 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
3 óra 0 perc
Futás 5 alkalom 15 kilométer 96 kilométer
Hasazás 2 alkalom 10 perc 60 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 14.400 darab
Gladiátor 2 alkalom 2 sorozat 12 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 441,3 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 8500 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
47 tonna
Vádlizás 5 alkalom 125 tonna 600 tonna
Láb erősítés 5 alkalom 225 tonna 1080 tonna
Zsírégető 6 alkalom 6 sorozat 62 sorozat   
Sétálás 7 alk. 110,62 kilométer 1133,27 km
Deltázás 7 alkalom 440 darab 7700 darab

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás erősítés sétálás szaunázás oldalazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3214747233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.