HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4184. ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + ×4 ütemű fekvőtámasz× + *tolódzkodás* + &tricepszezés& + ˇhúzódzkodásˇ + \\fekvenyomás\\ + ˘sétálás˘

2019.04.24. 21:28 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, sétálás: a munkaidőm alatt19,76 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: 7 óra előtt valamivel keltem. Itthon sok feladatom nem volt és a tegnapi mázsálásom eredményeként, amit lehetett itthon edzettem. Így elsőként a deltázást csináltam meg. Az oldalazást és a zsír égetőt egyszerre végeztem el. Majd az itthoni erősítés és a 4 ütemű fekvőtámasz következett. Ez utóbbi mozgást már régen csináltam, de ennek ellenére jól esett. A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél sok feladatom volt, de egy-egy mozgást közbe iktatva eléggé sokat tudtam edzeni. A tolódzkodás után a tircepszezés következett. Ezután volt egy feladatom, majd egymás után teljesítettem a húzódzkodást és a fekvenyomást. Több mozgást nem tudtam végezni, mert nyitott az uszoda. A munkaidőm alatt 19,76 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 10 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 15 edzésem és mozgásom volt. Ez napi 5 edzéses átlagnak felel meg. Remélem, hogy holnap is tudok ennyit edzeni, hogy a súlyom csökkenjen.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás sétálás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr614784828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.