HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4186. ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + ×4 ütemű fekvőtámasz× + *tolódzkodás* + &tricepszezés& + ˘sétálás˘

2019.04.26. 21:27 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 16,34 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is 7 óra előtt valamivel keltem. A délelőtti feladatom az volt, hogy eltekerjek a postára és vásároljak. Ezek után itthon elkezdtem edzeni, mondván, nem tudom, hogy délután mi fog bent várni a cégnél, és vajon tudok-e edzeni? Ezért aztán elvégeztem a deltázást, az oldalazást, a zsír égetőt, az itthoni erősítést és a 4 ütemű fekvőtámaszt. Ezt az öt mozgást eddig minden dolgozós napon megcsináltam. Így, ha bent a cégnél nem tudok edzeni, akkor is van 5 mozgásom. A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél sok munkám volt és ezért mindössze csak a tolódzkodást és a tricepszezést tudtam megcsinálni. A munkaidőm alatt 16,34 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 8 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 32 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 6 edzéses átlag. A hetem szépen alakul. Remélem, hogy holnap és holnapután még többet tudok majd edzeni és így a hétfői méréskor ismét kevesebbet fog mutatni a mérleg.

Szólj hozzá!

Címkék: tolódzkodás sétálás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8414788264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.