HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4187. *tolódzkodás* + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + &tricepszezés& + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.04.27. 19:03 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 22,92 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 3:30-kor keltem és mentem dolgozni. Tegnap még délutános voltam, este 10 óra után kerültem az ágyba és így alig aludtam valamit. Álmos is voltam. Amikor beértem a céghez elsőként elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az oldalazást és az itthoni erősítés kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A konditeremben folytattam az edzésemet. A deltázást a cégnél is 1-1 kilogrammos súllyal végeztem el. A tricepszezés után a zsír égetőből 1 sorozatot teljesítettem. Majd a 4 gyakorlatos sorozatomat csináltam meg. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve végeztem el. Ezek a mozgások már jól mennek, mert lendületesen és gyorsan tudtam végrehajtani őket. A hasazás 5 x 1 perces pózkitartása is jól ment, annak ellenére, hogy régen végeztem ezt a mozgást. A következő 3 mozgás formát is sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezés után következett a futás, majd a 4 ütemű fekvőtámasz és ezt addig cserélgetve míg nem teljesítettem az összeset. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A futás kezd egyre jobban menni, ami annak köszönhető, hogy érzésem szerint fogytam megint. Könnyebb vagyok és ezért gyorsabban tudok futni. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. A utolsó futás után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 22,92 kilométert gyalogoltam le. A mai napon sikerült 15 edzést megcsinálnom. Ezzel együtt a héten eddig összesen 47 edzésem és mozgásom volt. Ez 5-el több, mint a napi 7 edzéses átlag. Már csak egy nap van hátra a hétből és elmondhatom, hogy szépen alakult a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr10014789512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.