HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4188. ^deltázás^ + &tricepszezés& + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + /futás/ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.04.28. 19:26 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 40 és 1 x 20 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül; sétálás: a munkaidőm alatt 28,59 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. A tegnapi ébredésemhez viszonyítva, ma az órára ébredtem, míg tegnap már az óra csörgése előtt megébredtem. Azonnal keltem és mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladataim elvégzése után elkezdtem edzeni. A deltázással kezdtem, majd a tricepszezéssel folytattam az edzésemet. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást ma is szériánként cserélgetve teljesítettem. Mivel időben a kötelező feladatok végzése közben megcsúsztam, ezért a lehető leggyorsabban végeztem el ezt a 4 mozgást. Sajnos nem tudtam teljesen behozni a lemaradásomat, ezért a futást is meghajtottam. A végére már jó voltam az időben. A szaunát én indítottam el és ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Ez volt a hét fénypontja. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 28,59 kilométert gyalogoltam le. Mivel nagyon álmos voltam ezért szinte 7 órán át mozgásban voltam. Így jött össze a nagy táv, amit legyalogoltam. A hetem nagyon jól sikerült, hiszen a délutános műszakom ellenére 56 edzésem és mozgásom volt. Ez napi 8 edzéses átlagnak felel meg. soha rosszabb délutános hetet nem kívánhatok.  

Húzódzkodás 4 alkalom 160 darab 1600 darab
Fekvenyomás 3 alkalom 18 tonna 192 tonna
Erősítés 0 alkalom 0 gyakorlat
1800 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 0 kilométer
Tolódzkodás 4 alkalom 400 darab 6400 darab
4 ütemű fekvőtámasz 4 alkalom 160 darab 640 darab
Ugrálókötelezés 1 alkalom 400 darab 5200 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
4 óra 0 perc
Futás 2 alkalom 6 kilométer 102 kilométer
Hasazás 1 alkalom 5 perc 65 perc
Itthoni erősítés 4 alkalom 1200 darab 16.300 darab
Gladiátor 0 alkalom 0 sorozat 12 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 441,3 kilométer
Oldalazás 4 alkalom 400 darab 10.100 darab
Tricepszezés 5 alkalom 5 tonna
57 tonna
Vádlizás 2 alkalom 50 tonna 650 tonna
Láb erősítés 2 alkalom 90 tonna 1170 tonna
Zsírégető 4 alkalom 4 sorozat 75 sorozat   
Sétálás 7 alk. 117,87 kilométer 1440,12 km
Deltázás 7 alkalom 1400 darab 10.940 darab

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás sétálás szaunázás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr314792262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.