HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4189. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˝zsír égető˝ + ˇhúzódzkodásˇ + *tolódzkodás* + ˘sétálás˘

2019.04.29. 21:42 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, zsír égető: 1 sorozat, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, sétálás: a munkaidőm alatt 21,13 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 6 óra után valamivel ébredtem, de jól esett egy kis lustálkodás és ezért majdnem 7 óra volt, mikor kikeltem az ágyból. Délelőtt itthon volt néhány feladatom, de közben tudtam egy kicsit mozogni. Ez volt a szerencsém, mert bent a cégnél csak annyi időm volt, hogy egy gyors tolódzkodást végeztem csak el. A deltázással kezdtem. Majd az itthoni erősítés következett. A oldalazás után a 4 ütemű fekvőtámaszt végeztem el, majd a zsír égetőből teljesítettem egy sorozatot. Ezeket a mozgásokat a múlt héten is csináltam. Ma viszont volt még pár percem az ebédig és ezért gyorsan megcsináltam a húzódzkodást. A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél sok munkám volt és ezért csak a tolódzkodást tudtam elvégezni, ahogy fentebb említettem. Többre nem volt sem időm, sem lehetőségem. A munkaidőm alatt 21,13 kilométert gyalogoltam le. Azzal, hogy otthon aránylag sokat tudtam edzeni, így sikerült elérnem, hogy a hetet jól tudtam elindítani. Ha itthon nem csináltam volna semmit, akkor most nem 8 edzésem lenne, hanem csak 2. Mivel ma hétfő van, ráálltam a mérlegre. A súlyom 76,2 kilogramm, ami 1,7-el kevesebb, mint a múlt héten voltam. A testzsír: 27%. Ezt valószínű, hogy többet nem fogom írni, mert a mérlegen állva a talpamon keresztül méri a testzsírt. Ez viszont nagyban függ attól, hogy mennyire nedves a talpam. A BMI-m:23,4. Szóval sikerült fogynom, és így simán túléltem a húsvéti kilengésemet, bűnözésemet.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás tolódzkodás sétálás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2314794288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.