HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4205. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.05.15. 17:25 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 16,28 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: A héten ma mentem először dolgozni. Ezért 3:30-kor keltem és azonnal keltem és készülődtem. Amikor beértem a céghez, elsőként elvégeztem a kötelező feladataimat. Majd elkezdtem edzeni. Mivel tegnap esett az eső, beöltöztem, nehogy megfázzak. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Aztán a konditeremben folytattam az edzésemet. A tricepszezést követően megcsináltam a deltázást és a zsír égetőt. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve folyamatosan teljesítettem. Ezen mozgások után az uszodában folytattam az edzésemet. Az ugrálókötelezést, a futást és a 4 ütemű fekvőtámaszt szériánként váltogatva csináltam meg. Az ugrálókötelezést mindkét sorozatában 1-szer, 1-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. Ez a figyelmetlenségemnek köszönhető. A futás jól ment. A 4 ütemű fekvőtámasz elvégzése után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,28 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg. Nagyon jól alakult a napon és remélem, hogy holnap is legalább ennyit tudok majd edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2214828642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.