HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4206. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + (úszás) + ˘sétálás˘

2019.05.16. 18:56 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab deltázás 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 40 kör lefutása a medence körül, ami 3 kilométer lefutását jelenti, úszás: 1000 méter leúszása, sétálás: a munkaidőm alatt 17,70 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már megébredtem és vártam, hogy megszólaljon a csörgő órám. Azonnal keltem, mikor megcsörrent. Készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező dolgokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a deltázást és a zsír égetőt végeztem el. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve  teljesítettem. Igyekeztem minél kevesebb idő alatt elvégezni ezeket a mozgásokat. A gladiátor után a hasazás következett. Ezeket a mozgásokat már az uszodában csináltam meg. A futást ma is 20 percen belül teljesítettem. Erősek voltak a lábaim és tudtam, valamint bírtam a nagy iramot. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Majd elkezdtem dolgozni. Ma végre megtört a jég. Hosszú idő után úsztam. Jól esett, bár éreztem, hogy közel másfél éve nem úsztam. Nem a víz tetején, hanem a vízben úsztam. Nehezen is ment. Ennek ellenére élveztem a vízben való mozgást. A munkaidőm alatt 17,70 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem és mozgásom volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 39 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mi nt a napi 9 edzéses átlag. Szépen alakul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3914830814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.