HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4207. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝+ łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + {erősítés} + ˘sétálás˘

2019.05.17. 18:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, erősítés: saját testsúllyal 600 darab erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 21,33 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30- kor keltem. Mivel kezdek fáradni, ezért az óra csörgése ébresztett. Ekkor viszont azonnal keltem és készülődtem. Amint beértem a céghez, először azokat a dolgokat végeztem el, amiket muszáj volt megcsinálnom. Majd elkezdtem edzeni. A tolódszkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Utána az edzésemet a konditeremben folytattam. A tricepszezés után a deltázást, majd a zsír égetőt végeztem el. Ezt követően, a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve teljesítettem. A fekvenyomás 2 x 50 darabján az utolsó pár nyomásnál éreztem, hogy kezdek fáradni. A többi mozgás jól és lendületesen ment. Az ugrálókötelezést, a futást és a 4 ütemű fekvőtámaszt szériánként váltogatva csináltam meg. Az ugrálókötelezés mindkét sorozatában egyszer-egyszer álltam le, vagy léptem rá a kötélre. A másik két mozgás jól és lendületesen ment. Aztán elkezdtem dolgozni. Délelőtt folyamán volt lehetőségem edzeni és ekkor megcsináltam a saját testsúllyal való erősítést. Az erősítésben 600 darabot végeztem el. A munkaidőm alatt 21,33 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 15 edzésem volt. Ezzel együtt aa héten eddig összesen 54 edzésem és mozgásom volt. Ez 4-el több, mint a napi 10 edzéses átlag. Ez nagyon jónak mondható és már csak két nap van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás erősítés sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4614832578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.