HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4208. *tolódzkodás* + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ +˝zsír égető˝+łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyoimás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.05.18. 19:08 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, erősítés: 600 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab, sétálás: a munkaidőm alatt 25,40 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Mivel egy kissé fáradt vagyok, ezért csak az óra csörgésére ébredtem fel. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél elvégeztem a kötelező feladatokat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezés után a deltázást, majd a zsír égetőt végeztem el. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást, és a húzódzkodást sorozatonként váltogatva teljesítettem. Mivel volt időm, ezért megcsináltam a saját testsúllyal erősítést, kint a szabadban. Mivel aránylag jó idő volt, ezért jól esett a mozgást. Majd az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátor után a hasazást végeztem el. Mind két mozgást jól ment. A hasazást is nagyon jól bírtam, mert végig bírtam tartani a pózt. A futást ma is lendületesen teljesítettem a medence körül. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Ma is 20 percen belül futottam le a 3 kilométert. Mivel volt még időm, ezért teljesítettem a 4 ütemű fekvőtámasz 2x20 darabját. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 25,40 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 70 edzésem és mozgásom volt, ami 4-el több, mint a napi 11 edzéses átlag. A heetem nagyon szépen alakul és már csak egy nap van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4514833958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.