HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4217. *tolódzkodás* + [lábazás] + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\ + ˇhúzódzkodásˇ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.05.27. 18:01 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás,oldalazás: 2 x 50 darab  tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, futás: 4 x 10 kör lefutása (3 kilométer) a medence körül, mindkét irányba, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 17,77 kilométert gyalogoltam le

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel a héten délelőttös leszek, ma hajnali 3:30-kor keltem. Az óra csörgésekor már ébredeztem, ezért azonnal keltem és készülődtem. Amikor beértem a céghez, először megcsináltam a kötelező feladataimat, majd utána kezdtem el edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban, egymás után elvégezve csináltam meg, bemelegítésként. A lábazásban duplájára emeltem a mennyiséget, vagyis 20 darab láb emelést végeztem el. Az edzésemet a konditeremben folytattam. A tricepszezés után a deltázást, majd a zsír égetőt végeztem el. A vádlizást a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva sorozatonként cserélgetve teljesítettem. A konditerem után az uszodában folytattam a mozgásomat. Az ugrálókötelezést, a futást és a 4 ütemű fekvőtámaszt is felváltva szériánként váltogatva csináltam meg. Az ugrálókötelezésben egyszer sem álltam le, vagy léptem rá a kötélre. A futás és a 4 ütemű gyakorlat jól és lendületesen ment. Majd elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 17,77 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Szuper hét kezdés, de reményeim szerint így kellene folytatnom a hetet. Majd kiderül, hogy mit hoz a jövő. Mivel ma hétfő van ráálltam a mérlegre. Sok minden nem történt, mert 10 dekával vagyok nehezebb, mint a múlthéten voltam, vagyis ma 76,4 kilogramm vagyok. A testzsír és a BMI, is ugyanannyi, mint a múlt héten volt. Hiába a hétvégén egy kissé elengedtem magam, és bűnöztem. Aránylag sokat ettem és egy kis sört is ittam. Ezért sikerült 10 dekával nehezebb lennem, ahelyett, hogy fogytam volna. Ez van. Remélem, hogy egy hét múlt már fogyni fogok.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3714864614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.