HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4218. *tolódzkodás* + [lábazás] + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + łvádlizásł + "láb erősítés" + \\fekvenyomás\\+ ˇhúzódzkodásˇ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.05.28. 16:54 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,54 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Azonnal kibújtam az ágyból és készülődtem. Ahogy beértem a céghez, elsőként elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A lábazásban már 20 darabot végzek, és ezt már két nap után érzem is a hasizmomon. A konditeremben a tricepszezés után a deltázást végeztem el, majd a zsír égető következett. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként váltogatva, egymás után teljesítettem. Az uszodában következett a gladiátor, amiből egy sorozatot csináltam meg. A hasazás nagyon jól megy, azóta, hogy lefogytam. A futás is bizonyította, hogy azzal, hogy kisebb a súlyom, sok előnyöm származik. A futást a medence körül 18 perc körüli idővel abszolváltam. A 3 kilométert 4 x 10 körrel tudtam le, és mivel sok sarkot kellett átfutnom ez az eredmény még jobbnak mondható. Mindkét irányba futottam és nagyon élveztem a futást, még akkor is, ha már kissé fáradt voltam. A futás után még maradt egy kis időm, ezért megcsináltam a 2 x 20 darab 4 ütemű fekvőtámaszt is. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,54 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 31 edzésem volt. A hetem szépen alakul, de még csak két nap telt el belőle.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2714866458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.