HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4219. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷+&tricepszezés&+^deltázás^ + ˝zsír égető˝+łvádlizásł+"láb erősítés" + \\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálókötelezés°+/futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× +|gladiátor| + ˘sétálás˘

2019.05.29. 16:28 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 2 x 150 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés, láb erősítés: 3 x 100 darab láb izom erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, futás: 4 x 10 kör lefutása a medence körül, ami 3 kilométert jelent, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, gladiátor: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 17,69 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Mivel tegnap kissé fáradtabb voltam, ezért korán lefeküdtem. Így kialudtam magam és az óra csörgése előtt ébredeztem. Amikor az óra megcsörrent, azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. A konditeremben folytattam a mozgást. A tricepszezés után a deltázást végeztem el. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem, majd a nagy négyes következett. A vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodást ma is, mint mindig sorozatonként váltogatva csináltam meg. Ez a négy mozgás már annyira jól megy, hogy 15 perc körül végzek is velük. Az ugrálókötelezést, a futást és a 4 ütemű fekvőtámaszt is szériánként váltogatva teljesítettem. Az ugrálókötelezésben nem álltam meg, vagy léptem rá a kötélre. A futás is lendületes volt. A 4 ütemű fekvőtámasz már nagyon jól megy. Mivel volt még időm, ezért egy sorozatot csináltam meg a gladiátorból, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,69 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt, mint tegnap. Ezzel együtt a héten eddig összesen 47 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 15 edzéses átlag. A hetem nagyon jól alakul, de még hátra van a hétből négy nap. Ráadásul ebből 3 napot itthon leszek, ami nem fogja segíteni ezt a magas edzésszám átlagot. Aztán majd kiderül, hogy mit hoz a jövő.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6514868406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.