HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4247. *tolódzkodás* + [lábazás] + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + &tricepszezés& + ˘sétálás˘

2019.06.26. 18:21 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab lábazás, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 13,47 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 5 óra előtt valamivel keltem és azonnal kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni. Amikor beértem a céghez ma is azokat a mozgásokat végeztem el, amit eddig a héten mindig, csak egy kicsit változtattam a sorrendjükön. A tolództkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. Annyira meleg volt éjjel, hogy mire ezt a négy mozgást elvégeztem már folyt rólam az izzadság. A konditeremben a deltázást végeztem el elsőként, majd a tircepszezés következett, majd elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 13,47 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 7 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 21 edzésem volt. Ez pontosan napi 7 edzéses átlagnak felel meg. Holnap itthon leszek és nem tudom, hogy mennyit és hogyan tudok majd edzeni, mozogni. De majd kiderül, hogy milyen lesz a holnapi napom. Szeretnék egy jó nagyot bringázni. Persze hajnalban, még mielőtt nagyon meleg lenne.

Szólj hozzá!

Címkék: tolódzkodás sétálás oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6814913466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.