HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4250. *tolódzkodás* + [lábazás] + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + &tricepszezés& + łvádlizásł + ˇhúzódzkodásˇ + ˝zsír égető˝ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + {erősítés} + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.06.29. 18:25 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, zsír égető: 1 sorozat, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 14,99 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is be kellett mennem a céghez, mert volt egy rendezvény, ahol segítenem kellett. ezért csak 8-ra mentem, de nem volt időm edzeni, amikor beértem a céghez. Miután a rendezvényhez szükséges dolgokat előkészítettük, illetve berendeztük, már tudtam edzeni is. Persze a mai edzéseimet részeiben végeztem el, mert közben mindig volt valami, ami miatt meg kellett szakítanom az edzésemet. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást egyben végeztem el, kint a pavilonban, bemelegítésként. Persze nem tudtam folytatni, mert ismét volt egy feladat, amit meg kellett csinálni. A deltázást és a tricepszezést egyben csináltam meg. Majd megint szünet következett. A vádlizást és a húzódzkodást felváltva teljesítettem. Az edzésemet tudtam folytatni és így elvégeztem a zsír égetőt és a 4 ütemű fekvőtámaszt is. Aztán egy hosszabb szünet következett az edzésemben. A saját testsúllyal végzett 6 x 100 darab erősítés következett. 6 féle mozgásból 100-100 darabot teljesítettem. A  nap fénypontja a szaunázás volt. Mivel én indítottam el a szaunát, ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Látszott, hogy régen szaunáztam, mert az utolsó percekben le kellett ülnöm az alsó padra. a munkaidőm alatt 14,99 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 45 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 7 edzéses átlag. A mai napon sikerült rendesen edzenem. Ez köszönhető a rendezvénynek, mert csak reggel és délután volt vele feladatom, a többi időt edzéssel tudtam kitölteni. Néhány megszakítástól eltekintve. Szépen alalkul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás tolódzkodás erősítés sétálás szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4014918112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.