HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4260.*tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálóköteelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+/futás/+ ĐhasazásĐ+˘sétálás˘

2019.07.09. 18:48 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, mindkét irányba, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 12,35 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma délelőttös voltam és ezért 3:30-kor keltem. Azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. A kötelező feladatok elvégzése után elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítés és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel hajnalban hűvös volt, ezért jól is esetek ezek a mozgások, hogy egy kissé felmelegedjek. A deltázást már a konditeremben végeztem el, majd következett a tricepszezés és a zsír égetőből egy sorozat. Ezek után a vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Ez a négy mozgás nagyon jól megy már, de amit régen csináltam, például a fekvenyomást éreztem, hogy kissé nehezebben ment. A húzódzkodást után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is sorozatonként váltogatva csináltam meg. Az ugrálókötelezésben a második sorozatban egyetlen egyszer álltam le. A futást 10 körönként csináltam meg. Mindkét irányba futottam, hogy egy formán terhelődjenek a lábaim. Amikor ezt a három mozgást befejeztem láttam, hogy van még időm, ezért elvégeztem a hasazást is. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt ma nem gyalogoltam sokat, mert ma mindössze 12,35 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 20 edzésem és mozgásom volt. Ez potosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. Ahhoz képest, hogy tegnap alig mozogtam, ma sikerült lényegesen több edzenem. Ez meg is látszott, mert nap közben többszőr éreztem, hogy elfogytam, mert kissé meg-megszédültem. A szervezetemből elfogyott az üzemanyag. De ez nem baj, emrt így edződöm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8714934112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.