HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4261. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ ˇhúzódzkodásˇ+|gladiátor|+ĐhasazásĐ+ /futás/+×4 ütemű fekvőtámasz×+˘sétálás˘

2019.07.10. 18:45 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 14,96 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Mivel tegnap korán lefeküdtem, ezért sikerült kialudnom magam. Így amikor megszólalt a csörgő órám, azonnal keltem és készülődtem.A céghez beérve elvégeztem a szokásos teendőimet, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Lendületesen hajtottam végre ezt a négy mozgást, hogy kimelegedjek, mert az éjszaka hűvös volt a levegő. A végére már jól éreztem magam. A deltázást már a konditeremben végeztem el. A deltázás után a tricepszezés következett, majd a zsír égetőt végeztem el. Ezek után a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodást  a szokásos módon hajtottam végre, vagyis sorozatonként cserélgetve, egymásba fűzve teljesítettem. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás 5 x 1 perces póz kitartása után lefutottam a medence körül a 4 x 10 kört, ami 3 kilométer lefutását jelentette. 10 körönként irányt váltottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. A futás jól ment, mert minden különösebb erőlködés nélkül is 19 percen belül lefutottam a távot. Amikor ezzel is végeztem, láttam, hogy van még időm, ezért elvégeztem a 4 ütemű fekvőtámaszt is. Ezután elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt a mai napon 14,96 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 36 edzésem és mozgásom volt. Ez pedig pontosan napi 12 edzéses átlagnak felel meg. A hetem szépen alakul, és remélem ,hogy ilyen is lesz a folytatása a hét hátralévő részén is.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr914936800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.