HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4263. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+łvádlizásł+ "láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ ˇhúzódzkodásˇ+|gladiátor|+ ĐhasazásĐ+/futás/+ ×4 ütemű fekvőtámasz×+˘sétálás˘

2019.07.12. 19:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab lábemelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab deltaizom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 13,27 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Mivel tegnap nem volt se TV, se internet, ezért korán lefeküdtem, így amikor megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el. Majd elkezdtem edzeni. Ma is 16 edzésem volt, mint a héten, hétfő kivételével, amikor csak 4 mozgásom volt. De ezen a napon délutános voltam. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Ma éjjel is hideg volt és ezért amennyire lehetett gyorsan csináltam meg ezeket a mozgásokat. A deltázás után a tricepszezés, majd a zsír égető következett. Ezeket a mozgásokat már a konditeremben végeztem el. Ezután a szokásos kombó került sorra. A vádlizást, a láb erősítés, a feekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként váltogatva, egybefűzve teljesítettem. Az edzésemet az uszodában folytattam. A gladiátor után a hasazás következett, majd az edzésem végén lefutottam 3 kilométert a medence körül. Amikor ezzel végeztem, láttam, hogy van még egy kis időm ezért megcsináltam a 4 ütemű fekvőtámaszt is. Majd elkezdtem dolgozni. A muunkaidőm alatt 13,27 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 68 edzésem és mozgásom volt. Ez 3-al több, mint a napi 13 edzéses átlag. A hetem nagyon szépen alalkul. Már csak két napot kell végigcsinálnom és akkor ezen a héten szép edzésszámot tudok produkálni.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8514942050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.