HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4266. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádliuzásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+/futás/+ |gladiátor|+˘sétálás˘

2019.07.15. 17:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 4 x 10 kör (3 kilométer) lefutása a medence körül, gladiátor: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 15,88 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnalban 3:30-kor keltem. Tegnap korán lefeküdtem és amikor megszólalt az órám már ugrottam is ki az ágyból és készülődtem. Majd mentem dolgozni. Éjszaka nagyon hideg volt, mert mikor kiértem Istvántelepről és míg nem érkeztem be Szentendrére, majdnem megfagytam a bringámon. Amikor beértem a céghez, először elvégeztem a kötelező feladatokat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazás, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Igyekeztem, nehogy megfázzak a hűvös időben. A deltázást már a konditeremben csináltam meg. A tricepszezés elvégzése után a zsír égető következett. Majd a jól bevált négy mozgásos sort teljesítettem. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást a lehető leggyorsabban végeztem el, mert egy kissé megcsúsztam időben. Főleg úgy, hogyha ma is 16 edzést akarok teljesíteni. A húzódzkodás után jött a következő szintén bejáratott 3 mozgásos kombó. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként váltogatva, összefűzve csináltam meg. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást lendületesen hajtottam végre. Mivel meghajtottam az utolsó mozgásokat, ezért maradt még időm arra, hogy megcsináljam a gladiátorból az egy sorozatot. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,88 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ez nagyon jó hét kezdés, de még sok idő van hátra. Mivel ma hétfő van ráálltam a mérlegre. A múlt héthez viszonyítva 20 dekagrammot fogytam, vagyis 73,8 kilogramm vagyok. A múlt heti edzések hatása a testzsírban mutatkozik meg, mert 0,8%-al kisebb értéket mértem., vagyis 22,6%-ot mutatott a mérlegem. A BMI-m mindössze 0,1-el lett kevesebb, vagyis 22,7. Lassan, de alakul a szervezetem. Ez is egy jó hír és erőt ad a további sok-sok edzéshez!

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8414947868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.