HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4267. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltzás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ |gladiátor|+ĐhasazásĐ+/futás/+×4 ütemű fekvőtámasz×+ ˘sétálás˘

2019.07.16. 17:56 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 4 x 10 kör lefutása a medence körül, ami 3 kilométer lefutását jelenti, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt16,98 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem és azonnal készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladatok elvégzése után edzettem egy jót. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel éjjel hideg volt, ezért a lehető leggyorsabban hajtottam végre ezt a négy mozgást a szabadban, nehogy megfázzak, vagy esetleg lehűljek. A deltázást, a tricepszezést és a zsír égetőt egymás után végeztem el, de már a konditeremben. Aztán követezett a nagy négyes teljesítése. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást felváltva, szériánként cserélgetve csináltam meg. Ezek a mozgások már annyira jól mennek, hogy 20 percen belül meg tudom őket csinálni. Az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás következett. A hasazás jól megy már, hiába a súly vesztésem okán egyre jobban tudom végrehajtani a mozgásokat. A futás is jól ment. Jó érzés volt, hogy a sebességemet bármikor tudom növelni, anélkül, hogy ez problémát okozna nekem. Amikor a futást befejeztem, akkor láttam, hogy van még időm. Ezért elvégeztem a 4 ütemű fekvőtámaszt. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,98 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héte neddig összesen 32 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 16 edzéses átlagnak felel meg. A hetem nagyon szépen alakul, bár még sok van hétra a hétből. Azért remélem, hogy a héten kitart ez a lendületem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5114957066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.