HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4268. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+ &tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+/futás/+ |gladiátor|+˘sétálás˘

2019.07.17. 16:58 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 4 x 10 kör lefutása a medence körülk, ami 3 kilométer lefutását jelenti, gladiátor: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 14,59 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Éjjel hold fogyatkozás volt. Nem készültem rá, hogy megnézzem, de megébredtem és majdnem végig néztem, mert már kialudtam magam. Ennek ellenére sikerült visszaaludnom. Az óra csörgése előtt 15 perccel ismét megébredtem, hogy kialudtam magam. Aztán vártam, hogy 3:30-kor megszólaljon az órám. Azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél a szokásos feladatok elvégzése után mentem edzeni egyet. Ma éjjel nem olyan hideg, mint eddig a héten hajnalonként. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg. Mint ahogy írtam nem volt nagyon hideg ezért nem törtem össze magam, hogy minél gyorsabban csináljam meg ezt a négy mozgást. A konditeremben folytattam az edzésemet. A deltázás után a tricepszezés és a zsír égető következett. Majd a négyes: a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodás következett. Ezt a négyest a mai napon is 20 percen belül teljesítettem. Ezek után következett a hármas sorozatom, ami az ugrálókötelezésből, a 4 ütemű fekvőtámaszból és a futásból áll. Ezt a három mozgást sorozatonként váltogatva teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma sem akadtam bele a kötélbe. Minden jól és könnyedén ment. Amikor befejeztem, akkor láttam, hogy még van időm, ezért elvégeztem a gladiátorból is egy sorozatot. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,59 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 48 edzésem volt. Ez pontosan napi 16 edzéses átlagnak felel meg. A hetem nagyon szépen alakul, de még sok van a hétből hátra.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9214967992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.