HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4269. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+÷oldalazás÷+ ^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égetö˝+łvádlizásł+ "láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ |gladiátor|+ĐhasazásĐ+/futás/+×4 ütemű fekvőtámasz×+ ˘sétálás˘

2019.07.18. 18:17 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogr4ammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húódzkodás: 8 féle fogásban 5-5 darab húzódzkodás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű fekvőtámasz. sétálás: a munkaidőm alatt 13,45 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnalban az óra csörgése előtt 15 perccel megébredtem, hogy kialudtam magam. Egy kicsit még lustálkodva vá artam, hogy megszólaljon az órám. Így amikor megszólalt, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. A cégnél először elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. Éjjel volt egy kis eső és ezért nem volt hideg hajnalban. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázás után a tricepszezés következett, majd a zsír égetővel fejeztem be a bemelegítést. A nagy négyes következett: a vádlizás, a láb erősítés, a fekvenyomás és a húzódzkodás. Ezek a mozgások már jól mennek, mert húsz percen belül elvégeztem. A glaidátor után a hasazás következett. A 3 kilométert a medence körül futottam le, ami 4 x 10 kör teljesítését jelenti. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaimat egyformán terheljem. A futás után láttam, hogy van még időm, ezért teljesítettem a 4 ütemű fekvőtámasz 2 x 20 darabját is. Majd elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 13,45 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 64 edzésem volt. Ez pontosan napi 16 edzéses átlagnak felel meg. Ez nagyon jó, már ami az edzésszámot illeti, de a hétből még hátra van 3 nap és ezt is végig kellene edzenem, hogy valóban jól sikerüljön a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5314969540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.