HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

szeptember 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4270. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+ ÷oldalazás÷+^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ °ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+/futás/+ |gladiátor|+˘sétálás˘

2019.07.19. 17:17 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab lábemelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat,  vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5  5 darab húzódzkodás, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, közben kétszer léptem rá a kötélre, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül, gladiátor: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,36 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is délelőttös voltam.Tegnap korán lefeküdtem, hajnalban megébredtem a teli hold miatt, mert a szemembe sütött. Az óra csörgése előtt 15 perccel megébredtem, hogy kialudtam magam. Még lustálkodtam egy keveset, majd megszólalt az órám. Azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel ma éjjel nem volt hideg, ezért kényelmesen csináltam meg ezt a 4 mozgást. A deltázás után a tricepszezés követezett, majd a zsír égető jött. Mivel időben egy kicsit megcsúsztam, ezért a lehető leggyorsabban hajtottam végre ezeket a mozgásokat. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként cserélgetve, folyamatosan hajtottam végre. Ahogy már említettem időben egy kissé megcsúsztam, ezért ezt a négy mozgást nagyon meghajtottam. Ennek köszönhető, hogy 15 perc körüli idővel végeztem. ezzel utol is értem magam, vagyis behoztam az elmaradásomat. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást is sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezés első 200as sorozatában 2 alkalommal is ráléptem, vagy beleakadtam a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment. A futásban ma éreztem, hogy kissé fáradt vagyok. Amikor befejeztem az edzésemet, és még volt időm, ezért elvégeztem a gladiátorból egy sorozatot. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,36 kilométert gyalogoltam le. A héten eddig összesen 80 edzésem volt. Ez azt jelenti, hogy az edzésátlagom 16 edzés/napra jön ki. Ez nagyon jónak mondható, és már csak két nap van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás futás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor sétálás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1014970878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.