HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

szeptember 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4272. *tolódzkodás*+[lábazás]+=itthoni erősítés=+÷oldalazás÷+ ^deltázás^+&tricepszezés&+˝zsír égető˝+ łvádlizásł+"láb erősítés"+\\fekvenyomás\\+ˇhúzódzkodásˇ+ {erősítés}+°ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+ |gladiátor|+¤szaunázás¤+˘sétálás˘

2019.07.21. 20:20 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 11 kilogrammos súllyal, tricepszezés: 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, vádlizás: 4 x 125 darab vádli erősítés 50 kilogrammos súllyal, láb erősítés: 3 x 100 darab láb erősítés 150 kilogrammos súllyal, fekvenyomás: 2 x 50 darab fekvenyomás 60 kilogrammos súllyal, húzódzkodás: 8 féle fogásban 5; 5 darab húzódzkodás, erősítés: saját testsúllyal 6 x 100 darab erősítés, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötellel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, gladiátor: 1 sorozat, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 29,68  kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Annak ellenére, hogy tegnap kissé későn kerültem az ágyba (már majdnem 9 óra volt), az óra csörgése előtt 10 perccel megébredtem, hogy kialudtam magam. AZ óra csörgésre várva egy kicsit elbóbiskoltam, de amikor megszólalt az óra azonnal keltem és készülődtem. Ahogy beértem a céghez, elsőként elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, az itthoni erősítés és az oldalazást kint a pavilonban végeztem el, bemelegítésként. A következő mozgás a deltázás volt, majd a tricepszezés következett. A zsír égetőből egy sorozatot végeztem el, majd a nagy négyes következett. A vádlizást, a láb erősítést, a fekvenyomást és a húzódzkodást sorozatonként, váltogatva teljesítettem. A saját testsúllyal végzett erősítés következett, amiből 6 x 100 darabot csináltam meg. Az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt sorozatonként váltogatva teljesítettem. Amikor ezzel is végeztem, láttam, hogy még van időm ezért a gladiátorból elvégeztem egy sorozatot. A hét fénypontja a szaunázás volt. Mivel én indítottam el a helyiség fűtését, ezért egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 29,68 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 17 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 114 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 16 edzéses átlag. Ez az eddigi heti edzéseimet figyelembe véve a legtöbb edzés, heti átlagban. Ennyit még soha sem mozogtam. Nagyon jó voltam a héten. Reemélem, hogy ez meglátszik majd a hétfői mérlegeléskor.

Húzódzkodás 7 alkalom 280 darab 2900 darab
Fekvenyomás 7 alkalom 42 tonna 342 tonna
Lábazás 7 alkalom 140 darab 760 darab
Erősítés 2 alkalom 1200 gyakorlat
5400 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 2 kilométer
Tolódzkodás 7 alkalom 700 darab 11.900 darab
4 ütemű fekvőtámasz 7 alkalom 280 darab 1.760 darab
Ugrálókötelezés 4 alkalom 1600 darab 10.800 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
7 óra 0 perc
Futás 6 alkalom 18 kilométer 168 kilométer
Hasazás 3 alkalom 15 perc 130 perc
Itthoni erősítés 7 alkalom 2100 darab 31.600 darab
Gladiátor 7 alkalom 7 sorozat 30 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0 kilométer 1341,3 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 17.000 darab
Tricepszezés 7 alkalom 7 tonna
94 tonna
Vádlizás 7 alkalom 175 tonna 1.375 tonna
Láb erősítés 7 alkalom 315 tonna 2295 tonna
Zsírégető 7 alkalom 7 sorozat 122 sorozat   
Sétálás 7 alk. 142,3 kilométer 2769,62 km
Deltázás 7 alkalom 1400 darab 26.040 darab

Szólj hozzá!

Címkék: húzódzkodás fekvenyomás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés vádlizás láb erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8714973864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.