HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4281. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + {erősítés} + ˝zsír égető˝ + ĐhasazásĐ + |gladiátor| + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.07.30. 18:01 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, zsír égető: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, gladiátor: 1 sorozat, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 16,99 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Ahogy már a tegnapi bejegyzésemben említettem, nem tudok sem a pavilonban, sem a konditeremben edzeni. Az egyiket felújítják, míg a másikat bezárták. Így ki kellett találnom, hogy hol tudok saját testsúllyal mozogni. A másik gondom az volt, hogy mennyit tudok megcsinálni a terveimből. A deltázást még tegnap itthon megcsináltam. Amikor beértem a céghez, először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. Az itthoni erősítést és az oldalazást megcsináltam, majd a szabadban erősítettem 6 x 100 darabot. 6 féle mozgást, erősítést végeztem el, saját testsúly megmozgatásával. A zsír égetőt egy szőnyegen teljesítettem. A hasazás, amit az uszodában csináltam meg, jól ment. Utána elvégeztem a gladiátorból egy sorozatot. A ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként váltogatva teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma sem léptem rá a kötélre, vagy akadtam el. A futás is jól ment, mert erősek voltak a lábaim. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,99 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 11 edzést tudtam összehozni úgy, hogy nem voltam a konditeremben és a pavilonban se. Holnap is ezeket a mozgásokat kellene elvégeznem, de sokkal lendületesebben, főleg az egyes mozgások közötti időt lerövidítve. Mert ma ez nagyon sok volt. Ezért egy kicsit meg is csúsztam az idővel. Remélem, hogy holnap ugyan ennyit tudok majd edzeni és az idővel is jobban tudok majd gazdálkodni. A mai napon 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 27 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 13 edzéses átlag. Ez egészen jónak mondható, ahhoz képest, hogy nem tudok rendesen mozogni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3514987426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.