HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4282. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.07.31. 17:57 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, közben egyetlen egyszer sem álltam le, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 11,02 kilométert gyalogoltam le. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Mivel tegnap korán lefeküdtem, már ébredeztem, amikor megszólalt az órám. Azonnal keltem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A deltázást már tegnap este megcsináltam itthon és így bent a cégnél nem kellett már elvégeznem. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítás után az oldalazás 100 darabját teljesítettem. A zsír égetőt ma is egy szőnyegen csináltam meg. Az erősítést kint a szabadban végeztem el. Saját testsúllyal végeztem 6 x 100 gyakorlatot. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem, majd a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása követett. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást szériánként cserélgetve teljesítettem. Vagyis ugráltam a kötéllel 200-t, futottam 10 kört a medence körül, megcsináltam 20 darab 4 ütemű fekvőtámaszt, majd ismét futottam 10 kört a medence körül, de a másik irányba. Ezt aztán még egyszer elvégeztem. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt a mai napon nem gyalogoltam sokat, mert festettem egész nap, de azért 11,02 kilométert legyalogoltam. A mai napon is 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 38 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 12 edzéses átlag. Ez ahhoz képest, hogy nem tudok rendesen edzeni, hiszen nincs konditerem, nincs pavilon, egészen jónak mondható.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3814988904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.