HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4284. ^deltázás^ + {erősítés} + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.08.02. 22:42 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, erősítés: 6 x 100 darab saját testsúllyal való erősítés, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 25,49 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. A hét végére már kissé elfáradtam, mert csak az óra csörgésére keltem fel, annak ellenére, hogy tegnap korán lefeküdtem. Ahogy elkészültem, mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként elvégeztem azokat a dolgokat, amelyeket meg kellett csinálnom, majd elkezdtem edzeni. Azokat a mozgásokat végeztem el, mint tegnap. A deltázást követően a szabadban a saját testsúlyos erősítés következett. Ez a könnyebb súlyom okán sokkal jobban megy, mint amikor még 80 kiló felett voltam. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítás a után az oldalazás 2 x 50 darab következett.A zsír égetőből egy sorozatot végeztem el, egy szőnyegen. A gladiátorból 1 sorozatot csináltam meg, majd a hasazás volt soron. A ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve, váltogatva teljesítettem. A héten egyetlen egyszer sem álltam le, vagy léptem rá a kötélre, vagyis 2000-t ugráltam megállás nélkül. A 4 ütemű fekvőtámasz is egyre könnyebben megy. Ahogy a futásom is egyre gyorsabb lesz a láb erejétől, illetve a testsúly csökkenésem miatt. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 25,49 kilométert gyalogoltam le. Azért ilyen sokat, mert holnap lesz egy futó verseny és erre készültünk. A mai napon is 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 60 edzésem volt. Ez pontosan napi 12 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2114992658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.