HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4318. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.06. 16:10 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 22,39 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel a tegnapi napon nem volt internetem, ezért egy napos késéssel írom ezt a bejegyzést. Sajnos a net az már csak ilyen. Nem tudsz mit csinálni, ha nem tudsz fellépni a netre. Tegnap hajnali 3:30 előtt ébredtem és vártam az óra csörgését. Amikor megszólalt, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a kötelező feladatokat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. A deltázás után az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását, majd az oldalazást csináltam meg. A zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. A saját testsúllyal végzett erősítés (600 db) után a gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. A hasazás póz kitartása ma is jól ment, majd az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve csináltam meg. Az ugrálókötelezésben a 2 x200 darab helyett mától 2 x 250 darabot végeztem el, illetve a 4 ütemű fekvőtámaszban a 2 x 20 helyett 2 x 25 darabot csináltam meg. Ez a két emelést azért tettem bele az edzésembe, mert úgy éreztem, hogy egy kis mértékű emelést meg tudok csinálni. A futás ma is jól ment. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 22,39 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 30 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 7 edzéses átlag. Aránylag szépen alakul a hetem, főleg annak tükrében, hogy a hét elején nem mozogtam sokat.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1515045742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.