HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4329. *tolódzkodás* + [lábazás] + ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálóköteöezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.16. 17:26 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, deltázás: 2 x 100 darab 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás,oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása, sétálás: a munkaidőm alatt 17,21 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: A héten délelőttös leszek és ez azt jelenti, hogy a héten végig 3:30-kor fogok kelni. Ma is ez történt. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. 4 óra után valamivel értem be a céghez. A kötelező dolgaimat elvégezve, elkezdtem edzeni. A pavilon ugyan nincs kész, de a tolódzkodás elvégzéséhez szükséges gép kiszabadult és így el tudtam végezni a tolódzkodást és a láb emelést is. Ezek után már a szokásos mederben végeztem el az edzésemet. A deltázás után az itthoni erősítés és az oldalazás következett. A zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg, majd a szabadban teljesítettem a saját testsúllyal a 6 x 100 darab erősítést. Mivel hűvös volt a hajnal, ezért egy pulóvert vettem fel, hogy a derekam ne fázzon meg. Ezután neki vetkőztem és az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezésben és a 4 ütemű fekvőtámaszban a megemelt mennyiségeket végeztem el. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam bele a kötélbe. A futás is jól ment, mert az utolsó 10 kör előtt egy kissé megcsúsztam időben és ezt sikerült 10 kör futás alatt visszahoznom. Amikor végeztem a futással, elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,21 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. A hét kezdésem nagyon jól indult, de még 6 nap van hátra. Ma mivel hétfő van, ezért ráálltam a mérlegre. A testsúlyom 30 dekával volt könnyebb, mint a múlt héten, ezért  74,8 kilogrammot mutatott a mérleg. A testzsírom 0,4-el több, mint egy hete, mert most kereken 24,0%-ot mutatott a mérleg. A BMI-m 23,08 lett, ez 0,9-el kevesebb, mint egy hete. Ez a kismértékű fogyás a tegnapi bringázásnak köszönhető szerintem. De majd egy hét múlva kiderül, hogy mit is fog mutatni a mérleg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7315101886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.