HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4331.*tolódzkodás* + [lábazás] + ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.18. 17:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 xx 25 darab 4 ütemű fekvőtámasz,futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 19,57 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. 3 nap alatt annyira elfáradtam, hogy meg kelljen szólalnia az órámnak, hogy felébredjek. Ennek ellenére, azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást és a lábazást a még el nem készült pavilonban csináltam meg. A deltázást követően az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását, az oldalazás 100 darabját csináltam meg. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Az erősítést saját testsúllyal csináltam meg, mind a 6 x 100 darabot. Ezek után az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot végeztem el. A hasazás 5 x 1 perces póz kitartása után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként váltogatva teljesítettem. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem álltam le, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz megemelt mennyiségét már kezdem megszokni. A 4 x 10 körös futásokat végig tudtam hajtani, mert minden egyes sorozatot 5 percen belül tudtam lefutni. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,57 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 39 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. Holnap délutános leszek és kíváncsian várom, hogy tudok-e edzeni és mennyit. Ez majd kiderül.

Szólj hozzá!

Címkék: futás tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2415122208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.