HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4333. *tolódzkodás* + [lábazás] + ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + ßkitörésß + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.20. 18:01 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, kitörés: 3 x 20 darab gyakorlat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása (4 x 10 kör) a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 14,92 kilométert gyalogoltam le. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap, mivel délutános voltam, későn feküdtem le. Ma viszont már délelőttös voltam és emiatt hajnali 3:30-kor keltem. Kissé álmos voltam, de azért készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást és a lábazást a még nem felújított pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázás után az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása és az oldalazás 100 darabja következett. A zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg. Mivel csőtörés miatt a szabadtéri erősítő eszközöket nem lehetett használni, egy új mozgást találtam ki. Ez a kitörés, ami 2 féle mozgást foglal magába. 20-20 darab kitörés (vívó mozdulat), jobb és bal lábbal. Ez az egyik fajta mozgás. a másikban 20 darab guggolást végzek, kis terpeszben és a combok csak vízszintesig mennek le, majd innen felállok. Így jött össze a 60 darab gyakorlat. Ezután már visszatértem a rendes kerékvágásba. A gladiátor teljesítése után a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása következett. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást szériánként váltogatva végeztem el. Az ugrálókötelezésben egyszer akadtam bele a kötélbe. A másik két mozgás nagyon jól és lendületesen ment. Amikor ezzel végeztem, elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,92 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt és ezzel együtt a héten eddig összesen 49 edzésem volt. Ez 4-el több, mint a napi 11 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3615137680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.