HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4338. ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + *tolódzkodás* + [lábazás] + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ßkitörésß + ˘sétálás˘

2019.09.25. 21:53 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, kitörés: 60 darab gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,34 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 7 órakor keltem. Azonnal játszóruhába öltöztem, mert ki kellett mennem a telekre. Ott volt egy kis munkám. Nem volt annyira sok, hogy külön mozgásnak írjam a posztomban. Amikor haza jöttem megcsináltam a deltázást, az oldalazást és a zsír égetőt. Ezzel el is telt a délelőtt része, amit itthon töltök. A korai ebéd után mentem dolgozni. Bent a cégnél bár volt feladatom elég sok, de azért tudtam edzeni is. A tolódzkodást és a lábazást együtt végeztem el. A következő feladat teljesítése után a 4 ütemű fekvőtámaszt és a kitörést is egyszerre teljesítettem. A kitörésnél már kezdem megszokni a mozgást. Már nincs semmi féle izom érzésem és egyre jobban tudom a kitörés távolságát növelni. Ezt a csempék fugáin látom. A munkaidőm alatt 18,34 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 8 edzésem volt. Ez ahhoz képest, hogy délutános vagyok, egészen jónak mondható ez az edzés szám. A héten eddig összesen 24 edzésem volt. Ez pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg. Nagyon bízom benne, hogy holnap és pénteken is tudok legalább ennyit edzeni és akkor a hetem nagyon jó lesz, már ami az edzésszámot illeti.

Szólj hozzá!

Címkék: kitörés tolódzkodás sétálás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2515172038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.