HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4343. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.30. 18:21 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugráló kötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 18,64 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel a héten délelőttös vagyok, ezért ma 3:30-kor keltem. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást és a kitörés kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel éjjel nem volt hideg, ezért simán meg tudtam csinálni a szabadban ezeket a mozgásokat. A deltázást és a zsír égetőt követően az oldalazást és az itthoni erősítést teljesítettem. Az uszodában a gladiátorral folytattam az edzésemet. A hasazást elvégzése után az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás következett, szériánként cserélgetve. Az ugrálókötelezésben mindkét sorozatban egyszer - egyszer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment, mint ahogy a futás is. Minden egyes 10 kört 5 percen belül futottam le, és még éreztem, hogy bírnám a még erősebb tempót is. Amikor végeztem az edzésemmel, elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,64 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. Ez egy jó hét indítás, és remélem, hogy a héten végig tudom ilyen minőségben edzeni. De még sok van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2615184406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.