HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4345. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ +|gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.02. 17:41 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 19,22 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Ahogy a hét halad előre annál pontosabban ébredek és annál inkább hagyatkozom az óra csörgésére. Vagyis addig alszom, míg meg nem szólal az ébresztő órám. Amikor viszont ma hajnalban megszólalt, azonnal kiugrottam az ágyból, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat teljesítettem, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást és a kitörést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázás után a zsír égetőből végeztem el egy sorozatot. Az itthoni erősítésből egy sorozattal nyomtam le a 300 karhajlítását, ma először kísérletképpen. Sikerült megcsinálnom, bár a végére már kissé fájtak a vállaim és az izmaim. Utána viszont lazítottam egy kicsit és ez nagyon jól esett, nem fájtak az izmaim. Holnaptól mindig így fogom megcsinálni az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását. Az oldalazás után a gladiátorból egy sorozatot teljesítettem, majd a hasazás 5 x 1 perces pózkitartása következett. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást szériánként cserélgetve végeztem el. Az ugrálókötelezésben ma is beleakadtam a kötélbe. A másik két mozgás jól ment. Úgy látszik, hogy a héten nem tudom simán leugrálni az adagomat. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,22 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 39 edzésem volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8715188308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.