HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4346. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.03. 18:29 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 300 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálása munkaidőm alatt 14,65 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgésére ébredtem, de azonnal kiugrottam az ágyból, készülődtem, majd mentem dolgozni. A céghez beérve, először a kötelező feladataimat teljesítettem, majd elkezdtem edzeni. Az edzéseim ugyanazok voltak, mint tegnap. A tolódzkodást, a lábazást és a kitörést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Nem volt hideg, de erős szél fújt, ezért a lehető leggyorsabban csináltam meg ezt a három mozgást. A deltázás után a zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. Az itthoni erősítést ma is egyben nyomtam le a 300 darab karhajlítását. Az utolsó 50 darabnál egyre jobban fáradok, és a végén még mindig fájnak a karjaim. De nem adom fel, hanem erőltetem a 300 darab karhajlítását egybeni elvégzését. Az oldalazás után már az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot végeztem el. A hasazás 5 x 1 perces póz kitartása után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást egyben, sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma is elakadtam a kötélben. Ez a hét így fog eltelni, hogy nem tudok leállás nélkül leugrálni 250 darabot. A másik két mozgás nagyon jól ment. Az edzés után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,65 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 52 edzésem volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. A hetem nagyon jól telik és már csak három nap van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9315190684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.