HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4352. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.09. 19:32 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 11,60 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Mivel ez volt a hét első munkanapja számomra, ezért tegnap korán lefeküdtem és az éjszaka többször is felébredtem, hogy biztosan elaludtam. Mindig vissza tudtam aludni, de amikor az órám megszólalt, akkor bezzeg mélyen aludtam. Mindenesetre kikeltem az ágyból, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladatokat végeztem el, először, utána elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban bemelegítésként csináltam meg. Éjjel nem volt hideg, de azért a lehető leggyorsabban hajtottam végre ezeket a mozgásokat. A deltázás után a zsír égető következett, majd az itthoni erősítés. Ma is egyben nyomtam le a 300 darab karhajlítást. Mivel 4 napon keresztül nem csináltam ezt a mozgást, ezért a végére már fájtak a vállaim és az izmaim. De azért megcsináltam, de utána egy kicsit lazítottam a vállaimat. Ez jól is esett. A gladiátorból egy sorozatot végeztem el. A hasazás után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve, folyamatosan teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma is többször megakadtam, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment. A futást, mivel időben egy kicsit megcsúsztam, végig hajtottam. Örülök neki, hogy végig bírtam a nagy iramot és a lábaim bírták a tempót. Ezután elkezdtem dolgozni. Bár sok munkám volt, keveset gyalogoltam, mert csak 11,60 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg. Szépen alakul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7915213930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.