HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4355. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.12. 19:06 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 23,95 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Annak ellenére, hogy hétvége, pontosabban szombat van, ma is hajnali 3:30-keltem. Az óra csörgése előtt már ébredeztem és így amikor megszólalt az órám azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladataimat végeztem el, elsőként majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel aránylag hideg volt éjjel, ezért egy felsőt vettem fel, hogy nehogy megfázzak. A lehető leggyorsabban hajtottam végre ezt a négy mozgást. A deltázás után a zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. Az itthoni erősítésben ma is egyben csináltam meg a 300 darab karhajlítást. A csőtörést még nem csinálták meg, de én azért, mivel volt rá lehetőségem és időm, elvégeztem a saját testsúllyal az erősítést, ami 6 szeren 100-100 darabokat végeztem. Jól el is fáradtam. Ezek után a gladiátorból 1 sorozatot és a hasazásból 5 x 1 perces póz kitartást 10 másodperces pihenőkkel teljesítettem. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve csináltam meg. Sajnos ma is egyszer bele akadtam a kötélbe. A másik két mozgást jól és lendületesen ment. Amikor ezzel is végeztem, elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 23,95 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 64 edzésem és mozgásom volt, ami 4-el több, mint a napi 10 edzéses átlag. A hetem nagyon szépen alakul. Már csak egy nap van hátra a hétből és akkor lesz egy szuper hetem

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5715219682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.