HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4356. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.10.13. 20:22 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer  (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 21,89 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem, annak ellenére, hogy az uszoda csak 6:30-kor nyit. Amikor az órám megszólalt azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban csinálta meg a pavilonban, bemelegítésként. Mivel nem volt nagyon hideg, de meleg sem volt, ezért a lehető leggyorsabban csináltam meg ezt a négy mozgást. A deltázást és a zsír égetőt lendületesen hajtottam végre. Az itthoni erősítésben ma is egyben nyomtam le a 300 darab karhajlítást. Az erősítést, amit saját testsúllyal végeztem nagyon jól ment. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. A hasazás póz kitartása 5 x 1 percig szintén jól ment. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma is megakadtam, de ehhez már hozzászoktam. A másik két mozgást jól és lendületesen ment. A futásban végig 5 percen belül futottam le a 10 kört. A hét fénypontja az 1 órás szaunázás volt. Jól esett és egészen jól le is lazultam. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,89 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 79 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 11 edzéses átlag. A hetem nagyon jól sikerült, de sajnos a jövő héten délutános leszek és nem tudom, hogy mennyit és hogyan tudok majd edzeni. A délutános műszak átka a fejem felett  lebeg. Majd kiderül, hogy mit hoz a jövő.

Mozgás  Mennyiség Összesen
Húzódzkodás 0 alkalom 0 darab 2660 darab
Fekvenyomás 0 alkalom 0 tonna 306 tonna
Lábazás 5 alkalom 100 darab 1180 darab
Erősítés 2 alkalom 1200 gyakorlat
12.400 gyakorlat
Úszás 0 alkalom 0 kilométer 3 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 14.000 darab
4 ütemű fekvőtámasz 5 alkalom 250 darab 2.920 darab
Ugrálókötelezés 5 alkalom 2500 darab 19.600 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
8 óra 0 perc
Futás 5 alkalom 15 kilométer 216 kilométer
Hasazás 5 alkalom 25 perc 220 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 41.200 darab
Gladiátor 5 alkalom 5 sorozat 45 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 2058,7 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 22.200 darab
Tricepszezés 0 alkalom 0 tonna
90 tonna
Vádlizás 0 alkalom 0 tonna 1.225 tonna
Láb erősítés 0 alkalom 0 tonna 2025 tonna
Zsírégető 7 alkalom 7 sorozat 167 sorozat   
Sétálás 7 alk. 95,02 kilométer 3809.21 km
Deltázás 7  alkalom 1400 darab 37.540 darab
Kitörés 7 alkalom 420 darab 1380 darab

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr615221182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.