HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4364. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.21. 18:37 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 21,83 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. A héten délelőttös vagyok és ezért van ez a korai kelés. Tegnap korán lefeküdtem, de éjjel többször is megébredtem, hogy biztosan elaludtam. Persze amikor az óra csörgött, akkor mélyen aludtam. Ahogy megszólalt az órám, azonnal keltem, készültem és mentem dolgozni. Nem volt még 4 óra, amikor már bent voltam a cégnél. Először a kötelező feladataimat csináltam meg. Ezek után kezdtem el edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást, kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Nem volt nagyon hideg, de azért beöltöztem, nehogy megfázzak. A deltázást a zsír égető követte. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása után a szabadban edzettem tovább. A saját testsúllyal végzett erősítésben 6 féle mozgásból 100-100 darabot teljesítettem. Ezt a mozgást is a szabadban csináltam meg. Ehhez felöltöztem, nehogy megfázzak. Ezek után az uszodában folytattam a mozgást. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás póz kitartása után az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás hármasát egymást váltogatva, sorozatonként cserélgetve teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma is elakadtam a kötélbe, de csak az első sorozatban és csak egyszer. A másik két mozgás jól ment. A futásnak kimondottan örülök, mert egy kicsit elcsúsztam az idővel és ezt a futással sikerült behoznom. Mind a négy futásomat jóval 5 percen  belül teljesítettem. A futás után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,83 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ez nagyon jó hét indítás, remélem, hogy ezt tudom folytatni a hét többi napján is. Ma mivel hétfő van, ráálltam a mérlegre. A testsúlyom a múlt héthez viszonyítva 30 dekával nehezebb lett, vagyis 75,2 kilogrammos vagyok. A testzsír százalékom viszont kevesebb, a múlt héthez viszonyítva, 0,5-el, vagyis 23,8%. A BMI-m 0,09-el több, mint egy hete, azaz 23,20. Szerintem a múlt héten történt edzéseim, nem váltották ki azt a hatást, hogy fogyjak. Arra viszont jó volt, hogy a testzsír százalékom  csökkenjen. Remélem, hogy sikerült a héten fogynom is egy keveset, és nagyon bízom benne, hogy ismét 75 kilogramm alatt leszek. 

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8215245656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.