HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4365. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.22. 18:18 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 80 és 1 x 20 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat,  oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás:  2 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, erősítés: saját testsúllyal 6 x 100 darab erősítés, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása (4 x 10 kör) a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 17,02 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is 3.30-kor keltem. Éjjel többször is megébredtem, mert jött egy melegfront, de sikerült mindig visszaaludnom. Amikor az óra megcsörrent, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Még nem volt teljesen hajnali 4, amikor már bent voltam a cégnél. Az első faladatom az volt, hogy a kötelező dolgokat elvégezzem. Ezek után kezdtem el edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel nem volt hideg, így egy pólóban végeztem el ezeket a mozgásokat. Azért igyekeztem, nehogy megfázzak. A deltázás 2 x 100 darabját a zsír égető 1 sorozata követte. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása után az erősítés volt soron. Ezt az erősítést kint a szabadban végeztem el. Mivel egy kicsit már izzadtam, ezért felvettem a pulóvert, nehogy megfázzak. Az erősítést a lehető leggyorsabban végeztem el, mert a szabadban tevékenykedtem. A többi hátra lévő mozgásokat már az uszodában hajtottam végre. A deltázásból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás nagyon jól ment, majd a nagy hármast teljesítettem. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként cserélgetve, szériánként teljesítettem. Az ugrálókötelezésben ma is többször elakadtam, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz és a futás természetesen jól ment. A futásban ma is tudtam nagy iramot futni. Jó érzés, hogy tudok nagy tempóban futni a medence körül. Amikor ezzel végeztem elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,02 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 28 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5415250408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.